• REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

      do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach na rok szkolny 2023/2024

      Uprzejmie informujemy, że w dniu 22 maja 2023 roku rozpoczyna się rekrutacja uzupełniająca do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Miasta Otwocka zgodnie z Zarządzeniem Nr 7/2023 Prezydenta Miasta Otwocka z dnia 12 stycznia 2023 r. w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postepowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów w roku szkolnym 2023/2024 do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock oraz Zarządzenia Nr 15/2023 Prezydenta Miasta Otwocka z dnia 16 stycznia 2023 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 7/2023 Prezydenta Miasta Otwocka z dnia 12 stycznia 2023 roku w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów w roku szkolnym 2023/2024 do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.

      (W załączeniu zarządzenie nr 7/2023 i 15/2023)

      Kandydaci którzy nie zostali przyjęci w rekrutacji podstawowej mają możliwość udziału w rekrutacji uzupełniającej.

      Nabór będzie prowadzony w formie elektronicznej pod adresem strony: https://otwock.formico.pl/ w terminie od 22.05.2023 roku do 02.06.2023 r.

      Harmonogram rekrutacji uzupełniającej:

      • Od 22 maja 2023 r. od godz. 9:00 do 2 czerwca 2023 r. do godz. 15:00 – złożenie wniosków o przyjęcie do publicznego przedszkola, oddziału przedszkolnego wraz z dokumentami i oświadczeniami.
      • Od 5 do 12 czerwca 2023 r. – weryfikacja wniosków przez komisję rekrutacyjną.
      • 13 czerwca 2023 r. godz. 12:00 – podanie do publicznej wiadomości listy dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
      • Od 13 do 20 czerwca 2023 r. do godz. 15 – obowiązek potwierdzenia przez rodziców wyboru konkretnego przedszkola, oddziału przedszkolnego poprzez w postaci pisemnej deklaracji.
      • 21 czerwca 2023 r. godz. 12 – podanie do publicznej wiadomości listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych.
      • Od 22 czerwca 2023 r. – procedura odwoławcza (W terminie trzech dni od dnia opublikowania listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. Komisja w terminie trzech dni od dnia wystąpienia rodzica sporządza uzasadnienie. W terminie trzech dni od dnia jego otrzymania, rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola/szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w pisemnym uzasadnieniu. W terminie trzech dni od dnia otrzymania odwołania dyrektor wydaje rozstrzygnięcie, na które można wnieść skargę do sądu administracyjnego).

       

      •  

        • Rekrutacja do przedszkoli na rok 2023-2024

        • Harmonogram rekrutacji:

          • Od 20 do 24 lutego do godz. 12 – składanie deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w przedszkolu, oddziale przedszkolnym, do którego uczęszcza już dziecko.
          • Od 27 lutego od godz. 9 do 10 marca do godz. 15– składanie wniosków wraz z dokumentami i oświadczeniami do wybranego przedszkola, oddziału przedszkolnego w szkołach.
          • Od 13 do 24 marca – weryfikacja wniosków przez komisję rekrutacyjną.
          • 27 marca godz. 12– podanie do publicznej wiadomości listy dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
          • Od 27 do 31 marca do godz. 15– obowiązek potwierdzenia przez rodziców wyboru konkretnego przedszkola, oddziału przedszkolnego poprzez złożenie pisemnej deklaracji.
          • 3 kwietnia godz. 12– podanie do publicznej wiadomości listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych.
          • Od 4 kwietnia –w terminie trzech dni od dnia opublikowania listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. Komisja w terminie trzech dni od dnia wystąpienia rodzica sporządza uzasadnienie. W terminie trzech dni od dnia jego otrzymania, rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola/szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w pisemnym uzasadnieniu. W terminie trzech dni od dnia otrzymania odwołania dyrektor wydaje rozstrzygnięcie, na które można wnieść skargę do sądu administracyjnego.

          Rekrutacja będzie prowadzona elektronicznie pod adresem strony: https://otwock.formico.pl/ a także w formie papierowej w placówce pierwszego wyboru.

          Załącznik: deklaracja kontynuowania wychowania przedszkolnego.

          Załącznik wniosek

          Załącznik oświadczenie o samotnym wychowywaniu

          Załącznik oświadczenie o wielodzietności

          Załącznik oświadczenie o zamieszkaniu dziecka w odległości do 3 km

           

          Szczegóły w zakładce Struktura szkoły - Rekrutacja do przedszkola 

          https://sp2otwock.edupage.org/a/rekrutacja-do-przedszkola-1

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ireny Sendlerowej
      • sekretariat tel.(22) 779 32 32 sekretariat uczniowski tel. 605 834 956 sekretariat Dyrektora Szkoły tel. 605 834 900
      • ul. Poniatowskiego 47/49 05 - 400 Otwock NIP 5322071474 REGON 367997990 Poland
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • Facebook